Forretningsførsel boligselskap

Hos oss får dere et komplett tilbud uten skjulte kostnader. Vi gjør styrehverdagen enklere
Kontakt oss
Forretningsførsel forvaltning boligsameie borettslag Agio Forvaltning

Forretningsførsel

Aktiv styring med et par tastetrykk – skreddersydd etter dine behov.

Vår målsetning er at din hverdag som styreleder, styremedlem eller eier skal være så enkel og oversiktlig som mulig. Kombinasjonen av vår nettportal og modul for fakturabehandling, gir full oversikt over viktige dokumenter, protokoller, rapporter og fakturaer, – alt ved bruk av et par tastetrykk.

Tett og personlig oppfølging fra fast forvalter sikrer at styret og eiere kan føle seg trygg på at deres boligselskap til enhver tid drifter etter gjeldende regelverk. Brukervennlige og veletablerte systemer gir ryddige økonomiske forhold og enkel informasjonsflyt.

Vår forretningsførsel inkluderer blant annet

  • AvtaleGiro og eFaktura

  • Fakturamottak

  • Fast, dedikert forretningsfører

  • Fakturering av andel fellesgjeld og felleskostnader hver måned
  • Regnskapsføring og bilagsbehandling

  • Avstemming av bankkonto, kunder, leverandører etc
  • Betalingstjenester

  • Fullstendig restanseoppfølging gjennom profesjonell samarbeidspartner
  • Nettbankadministrasjon
  • Fakturering av tjenester fra boligselskapet
  • FLOW fakturabehandlingssystem
  • Cantor regnskapsrapportering
  • Utarbeiding av årsregnskap for driftsår, inkl. lovpålagte noter
  • Presentasjon av årsregnskap på generalforsamling/årsmøte
  • Utarbeiding av komplette budsjettforslag
  • Elektronisk innsending av alle offentlige oppgaver
  • Elektronisk signering med BankID av alle dokumenter
  • Veiledning for styret til styrearbeid
  • Lønnsføring for styret og ansatte, samt innsending av lønns- og trekkoppgave for driftsåret
  • Innsending av endringsmeldinger i regi av styret til Brønnøysundregistrene
  • Styreportal som blant annet inneholder fakturabehandling, regnskapsrapportering, elektronisk arkiv for innkallinger, protokoller, nyhetsbrev, regnskapsrapportering, dokumentmaler, lovsamling, forsikringsdokumenter, beboerliste med epostutsendelse, m. m.
  • Beboerportal gir hjemmelshaver tilgang til dokumenter som vedtekter, husordensregler, innkallinger, protokoller, m.m. Hjemmelshaver har også full tilgang til sin egen kundespesifikasjon, faktura, innbetalinger, restanser. m.m. Beboerportal er valgfritt og kan trekkes ut av tilbudet.

Forvaltning

Din aktive partner.

I en avtale med oss inngår mer enn kun forretningsførsel. Vi vil i tillegg være deres aktive partner vedrørende prisinnhenting og forhandlinger med tjenestetilbydere innen forsikring, strøm, TV- og internett-tjenester, vedlikehold m.m. Erfaringsmessig opplever vi våre nye klienter har rom for betydelige besparelser.

Vi har foretrukne samarbeidspartnere med svært fordelaktige avtaler for våre klienter, men for å oppnå best mulig pris for deg ønsker vi konkurranse mellom tjenestetilbydere. Etter styrets ønske sender vi derfor ut tilbudsforespørsler til flere aktører for å oppnå best mulig pris og produkt. Dette kommer styret, beboere og leietakere til gode, ved reduserte priser på felleskostnader og leie.

Forsikring utgjør en vesentlig del av kostnaden til et bolig- eller eiendomsselskap. Derfor kan vi, gjennom vår samarbeidspartner Gjensidige Forsikring, tilpasse en forsikringsavtale ideell for deres behov. Vi administrerer også eventuelle skadesaker som oppstår helt kostnadsfritt, fra vi får beskjed om skaden til skadeoppgjøret er utbetalt.

For å sikre at oppfølging og purring på utestående fordringer behandles så effektivt og sømløst som mulig, benytter vi Kravia som vår profesjonelle partner i selve innfordringsprosessen. Kombinert med vår tette oppfølging, sikrer dette at styret kan være trygg på at utestående fordringer blir betalt, – helt kostnadsfritt for boligselskapet.

Forretningsførsel samarbeid Agio Forvaltning

Ikke ta vårt ord på det – snakk med våre kunder!